Hade brist på idéer,

Nämn något som gjorde dig glad igår: Min glada och trevliga moster :)
Vad gjorde du kl 8 imorse: Spelade gitarr
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Var på teater
Det sista du sa högt: Moa, ska inte du börja packa snart?
Vad har du druckit idag: Bubbelvatten och Kranvatten
Var var det senaste du åt: En Riesen
Vad var det senaste du köpte: Godis (tyvärr)
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Vackert Höstväder
Godaste glass-smaken: Alla Ben & Jerry
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut
Sover du tungt: Tror det
Drömmer du mycket: Alltid (även när jag är vaken :P )
Mardrömmar: Inte vad jag kan minnas
Vilket ämne är roligast i skolan: Engelska, Svenska och Musik
Trivs du med ditt jobb: Jag går i skolan
Favoritlåt just nu: Iris- Goo Goo Dolls
Vad ser du om du tittar till höger: Min spegelbild
Vad gör dig glad just nu: Att jag kommer få träffa pappa imorgon!
Vad ska du göra härnäst: Packa
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Favoritgodis: Den förjävliga choklanden
Klädsel just nu: Ljusa jeans, vit t-shirt och svart/röd sjal
Musik just nu: Takida
Hur många kuddar sover du med: Oftast 2
Morgon- eller nattmänniska: Både och
Är du kittlig: Nej, har aldrig varit
Stjärntecken: Vädur
Stökigt eller välstädat: Välstädat
Anser du att du är stark: Hehe, ganska
Vad längtar du mest till just nu: KINA!
Antal timmar sömn inatt: Kanske 8
Vad vill du ha nu: Höstlov
Vilken buss åker du oftast: 201:an
Vilken årstid är det nu: Höst :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena. välkommen och titta in på devotes populäraste killblogg :)

tack på förhand

/beloni

2009-09-30 @ 18:04:53
URL: http://beloni.devote.se
Postat av: Anonym

KOLLA DET SENASTE SKVALLRET PÅ SVERIGES STÖRSTA SKVALLER OCH DISS BLOGG! TEX DESSIES NYA RAPPARE OCH KISSIES HEMLIGA DEJT.. KOLLA IN OCH FÖLJ MIG VAR DAG PÅ: www.fuckwithyou.blogg.se

Finns även på blogglovin!

2009-09-30 @ 18:07:17
Postat av: Linda

Ja, höstlov hade varit toppen! :)

2009-09-30 @ 19:04:46
URL: http://lindasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0