Förbjudna Staden

Idag var vi i Förbjudna Staden. Det var jättefint. Asså det är byggt på 1400-talet, fatta vad gammalt! Allt var jättefint och jag fotade mycket. Igår köpte jag ett nytt minneskort till kameran. Jag och pappa var på en elektronikmarknad där pappa köpte en iPod touch och jag ett minneskort. Allt där var äkta, men man kunde pruta där med. En iPod touch kostar ca 2000 hemma och pappa fick den för 1400. Mitt minneskort på 4GB kostade bara 120 och pappa ba; Men den kunde vi ha fått mycket billigare. Då får man ju en inblick att man kan köpa saker skitbilligt här. Haha, jag älskar den här staden! Imorgon ska vi vara på Silk Market hela dagen, det ska bli jättekul! Asså, alla är så galna där, det är så himla galet!
Nu ska vi planera lite inför imorgon, god natt! :D


Middagen idag


Jag i Förbjudna Staden


Jag, Mamma och Moa på Himmelska Fridens Torg, det kändes som att halva staden var där, alla paradvagnar stod kvar från paraden och dom var jättefina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0