Beijing och Silk Street, I love it!

Hej allihop! Nu sitter jag har i pappas lägenhet i Kina. Vi kom imorse (klockan tre på natten i Sverige) vi har hunnit äta lunch på pappas favoritresturang Vattenhjulet. Det var jättemysigt! Sen gick vi till Silk Street där jag köpte Uggs och en Ed Hardy kofta. Jättesnygga! Jag hade även en iPhone som låg och väntade på mig när jag kom hit, den är också jättefin, (fast tyvärr funkar den inte jättebra :( )
Asså, Silk Street är det roligaste jag har gjort på länge, alla drar och sliter i en och skriker ut sina varor.
Nu sitter pappa och pratar med sin kompis i telefon; gissa vad de kallar taxibilarna? "Vi tar en bulle till resturangen."
Nu ska jag umgås lite med familjen, ha det bra. Räkna med minst ett inlägg till :D 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0