Varför just 42?

Varför dör man när kroppstemperaturen (feber) når 42 grader?
Idag är det måndag, och då skriver jag ett långt inlägg.

I helgen var jag på landet med min kära familj och Linda fick följa med. Vi hade jättekul fast jag blev sjuk på lördagen. Vi åkte till Uppsala och jag höll på att somna i bilen för att jag inte hade fått sova så länge. Vi var tvugna att gå upp vid halv nio på morgonen. Vi hade trevligt i standen, vi år lunch i Saluhallen.
Här är lite bilder från landet:

 Det här är jag första kvällen. Bakgrunden är utsikten från gäststugan.

 Också jag, på mig har jag mitt nya linne!

 Här är Linda samma kväll, myskläderna på!

 Kameran står på självutlösare och vi poserar glatt!

 Moa och Linda hoppar studsmatta medan jag fotar lite.

 Boken jag läste ut igår, Tystnadens hus av Magnus Nordin. Den var riktigt bra! Det var jätteskönt att ligga i hängmattan, jag läste högt för Moa och Linda!



Det var lite bilder från min helg på landet, och som ni kanske märkt har det blivit sommar!


Grosses bises Elin <3

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: secce

ååå va mysigt! Alla har ett land förutom jag.... Jättesöt bild du har! checka min blogg om du vill=D pussar! <3

2009-05-29 @ 22:03:14
URL: http://secce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0