Twilight?

Idag är det måndag, den 18:e maj. Det betyder att jag åker till England om exakt en månad! Men måndag betyder även; ett långt inlägg:

Vår klass slutar 13.15 på måndagar, så jag och Linda åkte till centrum. Jag gick till läkaren och skulle kolla upp min astma, se till så att det inte har blivit värre sen förra året. Och diagnosen blev: Allt ser bra ut, och jag måste själv  få säga detta: Hela min allergi har blivit så mycket bättre (peppar, peppar) Jag kan äta jordgubbar, idag på lunchen åt jag gurka och vitkål. Jag känner inte av björkpollen alls (igen peppar, peppar)
Efteråt gick jag och Linda runt lite i centrum. Jag köpte en jättesöt bikini på H&M:
 

Ett tråkigt men bra tips: Att storstäda sitt rum. Jag gjorde det igår, kom hem efter att ha levt ett "slottsliv" i två dagar och storstädade mitt rum. Jag rensade min bokhylla, nattduksbord och skrivbord. (Jag har ett svensson-rum) Visst blev det fint:
           De här små påsarna är från Kina. Det blev väldigt fint att hänga upp dem på väggen!

Idag såg jag Twilight. Alla säger att det är den bästa filmen de sett, och att Robert Pattinson är så snygg. Visst, böckerna är bland de bästa jag har läst( tro mig, jag har läst många böcker) Men filmen, asså, den är inte så bra. Visst, den är bättre än vissa andra filmer, men det är en sån film som får typ 3/5 i betyg. Den har inte det där lilla extra. Det tycker jag är synd, för storyn är kanon och hela konceptet också.
 Här är Edward Cullen.  Men Carlisle Cullen tycker jag är snyggare. Han ska ju föreställa Edwards pappa, men de ser ju nästan lika gamla ut. Eller vad tycker du?

Veronica Maggio är jättebra! Jag har fixat hennes skiva till min Ipod och hon är jättebra, om ni inte redan har lyssnat på henne, gör det!


Imorgon blir det staden med Emilia<3
Så alla får ha det bäst, Grosses bises Elin<3

Kommentarer
Postat av: LINDU

TWILIGHT ÄGER !!!

FIN BLOGG ELIN !! <33

2009-05-19 @ 17:10:04
URL: http://lundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0