Här kommer lite bilder...

... Nu är jag klar och här kommer lite bilder:
 
Emilia efter att vi har träffats i centrum.


 
Mina "käraste" ägodelar: Ipod nano & Jeans från Gina!

 
Jag med min kära Canon EOS 300D.

 
Emilia utanför min dörr. Där sitter hon och väntar på mig...

 
Jag på parkeringen.

 
Jag och Emila, vi håller på att tappa balansen.

 
En liten flumbild!

 
Jag och Emilia, igen...

 
Habibi (Marcus) och Linda i bakgrunden.

Det var allt för denna gång, men ett inlägg med kläderna från idag kommer strax!
Grosses bises Elin<3

Kommentarer
Postat av: LINDU

ursäkta men den där bilden är verkligen inte okej !!!!!!! klipp bort mig men inte HABIBI älskling <333

2009-05-20 @ 16:07:28
URL: http://lundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0