En kanonbra film: Speak

Nu har jag sett en bra film och typ druckit en halv liter äppeljuice. Kan det bli bättre? Skulle inte tro det, jag såg en gammal film från 2004 med Kristen Stewart i huvudrollen. (Bella Swan i Twilight) Den handlar om en fjortonårig tjej som blir våldtagen på en fest och ringer polisen. Alla tycker hon är en tjallare och hennes första år i High school blir inte lyckat.
Den var hur bra som helst, jag grät jättemycket i slutet. Alla skådespelare var jättebra och handlingen var super också! Som sagt, den hette Speak och det är en bok från början, jag funderar på att läsa den.

Imorgon kommer pappa hem från Bangladesh, han har varit där i en vecka och jag saknar honom väldigt mycket.
Grosses bises Elin<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0