Sommarlov

Imorgon slutar vi skooolan!!
Herregud, jag har typ inte tänkt så långt, efter sommaren får vi betyg. Har någon nått tips om hur man får bra betyg?
Efter skolan idag (som slutade klockan ett) gick jag och Linda hem hit och åt mellis. Vi gjorde våfflor. Jag blev lite förvånad när jag läste receptet:
Vatten, mjöl och grädde.
Är det det enda man har i en våffelsmet liksom? Så vi hade i lite salt, vaniljsocker och ett ägg.
Nu ikväll hade jag konsert. Det gick bra, vi var inte så många i kören vilket gjorde att jag inte sjöng ut så mycket...
Sen vid Kottla träffade jag Pelle och Axel. (Väldigt ointressant för er att veta)
Nu är jag hemma och ska äta en macka och dricka lite te.
Imorgon har jag sommarlov, det har inte du, Elin.



Här sitter jag och väntar på mamma vid Larsbergs tågstation. Just i den här stunden var det inte varmt, kan jag säga dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0