Miniprao på Pocket Shop

Tjao tjao, idag blev det prao prao.
Idag hade vi så kallad jobbskuggning. Jag och Emilia var hos min moster på Pocket Shop i Gallerian. Det var jättekul. Vi var där vid kanske kvart i tio. Vi fick blåsa upp några badbollar som dom ska ha och sälja där. Men de vi blåste upp skulle hängas upp för att skylta. Vi fick även märka lite barnböcker och gå runt och kolla så att det fanns mer än en bok av varje. Vi hade en timmes lunchrast, då åt vi och gick och tittade i lite affärer. När vi kom tillbaka fick vi göra en "låtsasbeställning". Vi fick gå runt och skanna in lite böcker. Men ordern skickades aldrig in.
När vi skulle åka hiss och slänga lite kartonger fastnade vi i hissen. Mette och Emilia har typ hissrädsla men jag var lugn.
 Som tack fick vi välja två pocket böcker. Jag valde Chosen som är nummer 3 i en serie av Kristin Cast. Just nu håller jag på att läsa nummer 1 i den serien Marked heter den. Nummer 2 heter  Betrayed. Jag valde även The Host av Stephenie Meyer. Båda är på engelska men det går bra, jag måste ju öva upp mig till England!
När vi slutade klockan 13 gick vi och köpte varsin muffins på American Cookies. Jag köpte en Chocolate Chip. Det var typ apelsinsmak med choklad över. Den var jättegod, men jag orkade inte hela. På Glitter köpte jag en jättesöt väska till skolavslutningen.


Här är muffinsen. Den ser inte så jättegod ut, men det var den.





Här är böckerna jag fick och väskan jag köpte!



Mina ben är mycket brunare än på bilden. Det var inte direkt rätt ljus att fota dom i, i en trappa mitt i Gallerian.

Kommentarer
Postat av: sagi

muffinsen såg äcklig ut. haha !

gina jeansen är alltid snygga ;) love it !

2009-06-05 @ 08:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0