Mentorsdag 2009

Idag var hela våran klass vid Kottla strand. Vi hade Mentorsdag och det var trevligt, vädret var inte superbra men vi hade kul ändå. Allt började (såklart) med vattenkrig, tjejerna mot killarna. Stackars Linda blev det första offret. Sen var allt igång. Sen låg jag, Saga och Linda på bryggan för att torka. Såklart kommer killarna med hinkar och Pelle häller två hinkar med vatten på mig. Viktor puttar ner Linda i sjön, och vi höll precis på att torka...
Resten av dagen typ satt vi och pratade och snart var ett andra vattenkrig igång. Jag som typ precis hade torkat var inte med.
Imorgon är sista dagen i skolan. Det kommer bli härligt. Vi ska typ bara städa och ta det lugnt.
Sen på onsdag slutar vi...!
Nu ska jag se lite Vänner, Elin.

 Här är mästerfotografen Saga.

 Från vänster: Linda, Saga och Emilia

 
Lite folk, bl.a Cecilia, Moa, Linda, Pelle, Karin och Daniel i bakgrunden.

Kommentarer
Postat av: Karin!

Vah?!

blev linda blöt först..?

puss<3

2009-06-08 @ 22:54:10
URL: http://weekoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0