Dagens outfit:



Jeans från Cheap Monday
T-shirt från New York (staden)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du testat att typ "dra upp" jeansen ?? se ser jättekonstigt ut när du har häng på dom ;p för dom ska väl vara thigta? annars tycker jag att det är kul att du tar kort på dina kläder nästan varjedag , ...

2009-06-06 @ 23:29:10
Postat av: Elin

ja, nu är det så här att jag köpte de här jeansen för ett tag sen och det är så mycket stretch i dom att det är lite lösa. Plus att jag har gått ner lite i vikt sen dess. så visst det ser konstigt ut, och de ska vara tighta. jag ska köpa nya snart och tack för att du sa till. jag ska dra upp dom :)

ha en fortsatt bra dag, Elin.

2009-06-07 @ 12:56:41
URL: http://aweek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0