Dagens outfit:



Mjukisbyxor från SOC
Linne från Gina Tricot
Collagetröja från H&M

Idag är det friluftsdag så det blev lite lösare kläder idag, men (tyvärr, eller inte..) ska jag vara funktionär. Igår råkade jag äta en bar med en hasselnöt i. Så jag tog alla mina mediciner. Men jag tog några doser för mycket av Bricanyl.(astma)
Så jag blev helt skakis och var tvungen att sätta på mig tröja och jacka. Jag mådde superdåligt. Så Annika var snäll och skjutsade hem mig! Men jag mår fortfarande inte jättebra.
Jag hoppas det blir bättre tills ikväll då jag ska ut och äta med mamma, Moa, Magdahlena, Filippa och Ulrika. Vi ska äta på Rice och prata språkresa! För vi åker om tretton dagar!!!
Snart ska jag till skolan, vi ses kanske snart!!
Puss och Kram, Elin.



Kommentarer
Postat av: sagi

bra träningsaoutfit ! Själv har jag på mig linne och joggingbyxor ! puss <43

2009-06-05 @ 08:36:40
URL: http://sagi.se
Postat av: Karin

guud hoppas du mår bättre snart!

puss <3<3

2009-06-05 @ 10:05:59
URL: http://weekoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0