Bilder från i onsdags:

Eftersom jag inte kommer kunna skriva på ett tag nu så tänkte jag lägga ut lite bilder som ni får njuta av i tre veckor. Det kanske kommer ett litet inlägg då och då, men här kommer bilder från i onsdags; avslutningen och sedan grillpartyt hos Saga på kvällen:


 Jag och Saga efter avslutningen!


Tjejerna i regnet!


Jag hos Saga!


Är jag grillmästare, eller? Checka in skorna!


Jag, Saga och min bästa vän: den kladdige grilltången!


Gustav och hans minspel. Men spela gitarr kan han!

Hoppas ni får ett bra sommarlov allihop, det vet jag att jag kommer få. Jag kommer hem den 8:e juli. Så förvänta er massa bilder på bloggen runt den tiden! Puss puss, älskar er, Elin!

Kommentarer
Postat av: secce

hoppas du får dt mysigt i England! puss o kram <3 =D

2009-06-14 @ 22:07:52
URL: http://secce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0